Kernwaarden

Kernwaarden

Wij werken met een enthousiast team van leveranciers en zakelijke contacten en met een focus op de toekomst samen aan het succes van Het Binnenhuis.

Gedreven om steeds betere service te leveren en alle mogelijkheden te benutten zijn er vier kernwaarden geformuleerd, welke wij binnen de organisatie dragen. Deze waarden geven een direct beeld van onze organisatie; hoe we omgaan met elkaar, onze klanten en onze partners.

  • Betrouwbaar
  • Mensgericht
  • Ondernemend
  • Deskundig

HET BINNENHUIS

Logo Het Binnenhuis Binnenhuiswijzer
Het Binnenhuis | Binnenhuiswijzer.nl

Vakkundig en vriendelijk

Samen met u onderhouden wij graag een prettige, duurzame relatie en samenwerking. Wij streven naar een uitstekende klantenservice, het waarmaken van de verwachting van onze klant op nummer 1 staat. Kortom bij ons staat kwaliteit, service, klantgerichtheid, betrouwbaarheid én een persoonlijke instelling centraal.

De 4 kernwaarden

1) Betrouwbaar betekent voor ons dat u op ons aan kunt.

2) Mensgericht betekent voor ons aandacht hebben voor een ander.

3) Ondernemend betekent voor ons kansen zien en benutten.

4) Respect voor deskundigheid betekent voor ons de beschikbare kennis optimaal inzetten voor u.