Tarieven

Vragen over onze aktuele tarieven bij bezorgen, retouren, schade? Vind op deze pagina alle informatie. Wanneer u op zoek bent naar andere voorwaarden dan vindt u deze in de algemene voorwaarden.

Bezorgen

Gratis bezorging van alle artikelen boven een bestedingsbedrag van 250 euro. Bij een bestelling van minder dan 250 euro zijn de volgende vervoerskosten van toepassing (afhankelijk van het product gewicht of formaat):

Bezorgdienst XS (3,63 euro incl. btw)

Bezorgdienst S (7,26 euro incl. btw)

Bezorgdienst M (12,10 euro incl. btw)

Bezorgdienst L (18,50 euro incl. btw)

Bezorgdienst XL (23,00 euro incl. btw)

Bezorgdienst XXL (37,00euro incl. btw)

Het is mogelijk tegen extra kosten onder rembours producten te verzenden (neem contact op met onze klantenservice: 0031 (0)788421155). Rekening: Het Binnenhuis Nu, NL22 RABO 0142 6528 06, Iban: NL22RABO0142652806, Bic: RABONL2U.

U hebt een bestelling geplaatst, echter u bent er niet tevreden mee of u heeft eigenlijk iets teveel besteld. Het Binnenhuis biedt u de mogelijkheid om het product te ruilen of retourneren. Uiteraard geldt dit niet voor de producten die voor u op maat gemaakt zijn. Wanneer u besluit om het product te ruilen dan worden de kosten verrekend met de aankoop van het nieuwe product. U dient de retouren altijd per e-mail aan te melden op bij onze klantenservice.

In deze aanvraag dient u het volgende duidelijk te vermelden: factuurnummer en factuurdatum, naam, adresgegevens, (post)bank rekening- en telefoonnummer. Na akkoord ontvangt u van ons instructies en een retour order nummer (RON). Wanneer de producten in goede staat en in originele verpakking retour zijn ontvangen zult u binnen 10 werkdagen het bedrag, gelijk aan de retour gebrachte goederen, gecrediteerd worden op uw rekeningnummer. De volgende kosten worden op basis van het factuurbedrag in rekening gebracht:

Buiten 14 dagen en een product op maat:

€ 0,- t/m €350,-: € 35,00 incl. btw

€ 350,- en hoger: € 65,00 incl. btw

Uitgesloten zijn producten die volgens opgave van de klant zijn gemaakt of specifiek zijn ingekocht, ondubbelzinnig zijn aangepast aan de persoonlijke eisen van de klant, of producten die op grond van hun aard niet geschikt zijn voor retourzending. Waaronder: zonwering op maat gemaakt, harde- en zachte vloerbedekking op maat afgesneden, geopende verpakkingen, producten op maat gesneden/gezaagd of producten die niet meer in de originele gesloten verpakking zitten. Producten die na levering beschadigd zijn. Restanten en aanbiedingen (bijvoorbeeld coupages van tapijt, vinyl e.d.).

Ruilen of retourneren in onze winkel is geheel gratis mits binnen 14 dagen, in originele staat, via onze klantenservice.

-Niet aangemelde retourneringen worden door ons niet in ontvangst genomen en vergoed.
-Artikelen speciaal op maat gemaakt of gesneden, kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
-Alle kosten die voortvloeien uit het retourneren van goederen zijn voor eigen rekening.

Voor vragen, instructie over ruilen of retourneren kunt u bellen via (0)788421155 (lokaal tarief) of neem met onze klantenservice contact op.

Schade

Schade dient u te vermelden op de vrachtbon. Mocht het zo zijn dat u een beschadigde zending aangeleverd krijgt dan dient u dit direct te vermelden op de vrachtbon bij de chauffeur en ons graag direct daarover te informeren. U dient op de vrachtbon aan te geven hoeveel en van welk product er schade zichtbaar is. Deze schade dient u vervolgens in bij onze klantenservice op de dag van aflevering.

Let op! Zonder schadevermelding op de vrachtbon kunnen wij niet aannemen dat de schade is ontstaan door transport en daardoor geen nieuwe verpakkingen aan u toesturen.

Voor vragen, instructie over schade kunt u bellen via (0)788421155 (lokaal tarief) of neem met onze klantenservice contact op.